Wednesday, December 31, 2008

bye bye 2008.....welcome 2009!

Diam x diam aku dah di penghujung 2008! Macam x caye, dah setahun aku di TM, aku rase macam baru lagi....tapi dalam mase setahun di tempat keje baru ni banyak jugak pengalaman kerja yang aku dapat..lain dari yang lain mase aku kat Tuna Port dulu! Tapi yang penting tahun 2008 telah banyak mengubah diri dan persepsi hidup aku.......

Awal tahun 2008, aku rase start January sampai May aku dah sibuk2 buat preparation kahwin! Huh, penat dan tension lagi banyak dari seronok! Tapi yang seronoknya aku banyak uruskan sendiri soal door gift, puas hati aku sebab aku berusaha sendiri glue kan reben dekat door gift tu semua! Tapi syukur sangat2 sebab semuanye berjalan lancar dan aku selamat pun menjadi isteri kepada Mohd Fahmie Idzul Mohd Rodzi!

7 bulan melayari bahtera dengan Famy, macam2 bende aku dah experienced! bukan aje experience how to be a good wife, tapi how to be a good listener, how to share things with people, how to adapt new invironment, how to be more patient, how to communicate with others in a better way, how to control anger, how to be independent and banyak lah lagi segala macam 'how' yang aku belajar dan terus belajar........ Cuma harapan aku biarlah perkahwinan ini yang pertama dan terakhir buat aku dan semoga kasih sayang aku dan Famy tak pernah berubah... ameen....

So conlusionnye, tahun 2008 banyak mengubah jalan hidup aku.... dari seorang gadis biasa, menjadi seorang isteri kepada seorang engineer yang aku kene jumpe 2 minggu sekali in average! Plus aku bekerja di sebuah company yang aku rase boleh bertahan di waktu recession (diramalkan berlaku pd tahun 2009 nanti)...... Paling penting, tahun 2008 buat aku jadi lebih berdikari dan focus!

Untuk 2009 pulak nanti...aku dah tanamkan beberapa azam. tapi xnak la reveal dekat sini.. biar aku simpan dalam hati. Overall, aku harapkan 2009 nanti rezeki aku n famy melimpah ruah dan selamat lah segala2nya nanti... ;)

2 comments:

...LadyInPink... said...

Happy New Year!!!! Wish u huv a new family member in 2009 :D

~b-u-t-t-e-r-f-l-y~ said...

along...jgn lpe ltak gmbo adik tau!!!!