Tuesday, December 23, 2008

seksanyer menunggu.....

semalam aku plan sendiri2 nak buat:

1. nak singgah MPH- nak beli novel 'new moon' by stephenie meyer.
2. nak singgah watson.
3. relax2 dalam bilik je....
4. tunggu famy call....

items no. 1 sampai 3 aku dah completedkan. Berjaya jugak aku dapatkan novel 'new moon'! tu pun dah paras nyawa2 ikan dah tau! twillight series lain tu semua dah sold out! yang ade pun semua customers dah tempah since the past 3 months! huhuhuhu....nampaknye kalau aku nak bace twillight series yang lain2 tu aku kene order lah, tp yang pasti not now la! sbb banyak lagi bende aku nak beli...takut budget lari la pulak nanti! apepun yang new moon ni kene habis bace dulu la kan.... malam tadi sambil lepak2 dalam bilik aku dah habiskan 3 chapters je dulu sebabnye aku rase first2 chapter ni macam slow seket! tapi Insyallah kot malam ni aku akan cuba habiskan bace 5 chapters lagi ke kan! huhuhuhuhu.......

aku tunggu famy call sampai pukul 11 lebih, biasenye the last choper arrive helibase is around 11.30 pm! aku rase famy kene bound dekat platform ni lagi kot! aku call Das (his officemate) to ensure la... Das inform famy turun esok (which means hari ni). so aku cam lega la seket sbb risau jugak bahaya kan kalau memalam ni naik choper mcm x safe je nanti! hurm xpelah aku tunggu hari ni je la....... hopefully famy turun hari ni kan sebab rindu aku dekat die dah paras maximum dah tak terlarat nak tanggung dah ni!

No comments: