Wednesday, February 11, 2009

sexual harassment

Aderlah satu cerite nk share. Pengalaman paling ngeri jugak la dlm hidup aku. Even aku selalu ade banyak pengalaman yang menakutkan tapi yang ini aku rase phobia n trauma jugakla...

Kisahnye mcm ni semalam aku dinner dengan family in laws aku la cam biase dekat Medan Melawati tu. Dalam kul 9 lebih gitu after dinner, mama n papa kene g klinik dulu sbb miera (adik ipar aku) sakit mate so aku terpaksa balik dengan botak (adik ipar aku jugak) n along (biras aku @ wife botak) since aku kene amik kete aku dekat umah mentua. so sampai2 rumah mentua aku tu emil pulak buat hal. emil tu anak dieorg la. baby lagi la dah setahun lebih umurnye. budak kecik tu kalau buat hal mmg ganas jugakla. tambah2 pulak along yang tengah sarat mengandung anak kedua tu x larat pulak nak keluar kereta, nak melayan emil lagi. botak masuk umah mentua aku tu sebab nk amik barang so sementara botak dekat dalam umah, aku temankan lah along n melayan emil yang tengah meragam tu sebab kejap lagi dieorg nak balik umah dieorg sendiri kan. emil nak pegi kat kete aku. so aku pun dukung la die ke kereta aku. By the time, aku mcm perasan ade sorang indian guy dok lalu lalang depan kawasan perumahan mentua aku tu mmg aku x syak ape2 sbb aku n along fikir budak2 kawasan umah tu gak saje jalan2 amik angin. aku letak emil dekat driver seat bagik die peluang pegang stereng kete aku tu. ha senyap die sambil gelak duk tekan2 lampu signal la, viper la hon la... aku perati kan die dari pintu kete aku sesambil pegang jugak la tangan die, takut die jatuh! then yang surprise nye bile aku pusing badan aku, indian guy tadi betul2 ade belakang aku. spontan je die cuit bahu aku. aku menjerit macam org kena rogol la! berani die cuit aku kan! indian guy tu terkejut (aku rase die terkejut sbb jeritan aku tu mmg teramat kuat). emil nangis sbb terkejut mak ngah die jerit kuat sgt, along yang di dalam kete tengah tahan2 sakit tu pun kuar dari kete terus die tanye 'ape, kenape kenape?'. hurm budak indian yang tercegat lagi depan aku tu terus blah. pastu kuar la pulak jiran sebelah, bobo, baba fatin n botak pun terlari2 kuar sebab suasana cam kecoh. sebelum blah, budak indian tu bole la kan tunjuk 'anu' die kat aku ngan along! saba je la kan......... pastu botak n bobo g kejar budak india tu n suruh aku,along n emil masuk umah. kelam kabut kiteorg masuk umah siap kunci lagi! aku terus minum air sbb kaki aku mengigil2. emil lak x habis2 nangis. dia cam tau je ape dah jadi! along yang sakit perut sbb die tgh sarat benar nk bersalin tu terus hilang sakitnye.......... after that along call papa n ceritekan ape dah jadi, few minutes after that papa balik, then botak pulak balik. botak ckp die x jumpe budak tu lari dekat mane!

since budak tu x buat pape dekat aku n along so kiteorg x jadik report police. tapi papa dah call kawan die, police area melawati la jugak, suh ronda2 kawasan perumahan tu sbb hari tu pun ade kes ragut pakai parang dekat depan rumah. kene hati2 jugak even kat depan umah sekarang pun dah x selamat.

so kiteorg buat kesimpulan, budak laki india tu either gile seks or nk ragut aku sbb mase aku dukung emil aku pegang handbag sekali. mungkin pas dengar jeritan aku x jadik die nak meragut nye kan.(bobo cakap aku jerit satu lorong kawasan perumahan tu dengar ;)) yelah lepas aku jerit tu, terkejut die sampai die sempat nak urut2 dada die, pulak tu si emil lak nangis then dengar pulak suare along lagi minta tolong... ha...tak jadiklah agenda die tu kan!

tulah aku rase budak india tu x profesional la nk meragut or nak mencabul ke cam kelakar pun ade... tapi aku rase nak gelak sbrnye bile die tunjukkan anu die tu, cam x kene je tp nasib baik malam kan so xdelah clear mane aku nampak tu! ekekekekekekekekekekekekeke......

apepun, sampai tengah malam tau kaki aku menggeletar x hilang2. lepas papa suh aku amik air sembayang n bace ayat kursi byk kali baru release seket.

so moral of the story, kalau org nak ragut ke, cabul ke atau ape2 cubaan yang merbahaya kan diri jerit kuat2 mcm aku ni ha.

1 comment:

...LadyInPink... said...

bagus tul ler jeritan awak.. mmg menyelematkan diri hehehe..