Tuesday, April 21, 2009

RP Teambuilding!

Pagi!
Satria RP... Satria RP... RP1.... RP1..... TM.... Malaysia......

what can i say about this? so fun n exciting!

hahahha...x boleh diceritakan dengan kata2...semuanye pengalaman menarik!
oklah..let's conclude the whole experiences mase aku dengan kawan2 dekat sane [luckily, aku , gya n ila satu batch, sorry to ennie x dpt join our batch, xpe ennie punye batch pun lagi gempak nanti;( ]

best experiences:
1. dapat team kepala gila2 - en jusoh, zaha, roslan, mr deva, suha, kak sham (mujur she was also gila2 n sporting!), shah SPDF & Jeff PD.
2. Bamboo rafting xtvt - i was really enjoy this, so fun! we were champion tau! overall, aku dah x takut air dah, water confident aku dah tinggi sket la! ;)
3. Junggle Trekking - banyak woo kalori aku terbakar ni, berpeluh2.....
4. Karaoke - time ni best sbb aku, gya, ila, suha, arai dpt karaoke free tau, tapi kalau si din tu x join lagi best kot! hahahha....mula2 nmpk mamat ni cam cecomel je tp kalau layan sgt poning wooo...;)
5. Flying Fox - aku suka ni tapi sayang aku x dpt nk lunjur kaki sbb injured mase junggle trekking, so kaki aku terkangkang mase buat ni! gayat sehhhhh... aku menjerit sakan je la!
6. Roomates yang best - roomates aku gya, huda n wawa.... best woo! semua nye baik hati, jenis x kisah n pemurah....barang2 bole share2 tau! sharing is caring! ;)

bad experience:
1. Mase junggle trekking aku jatuh terhentak mase nak turun bukit... sakit sampai skrg terasa lagi! nak drive pun susah....nak buang air n 'yak' pun susah! mood aku sikit x best la sbb sakit ni. ingat nanti balik kg nk g urut!

hurm....overall aku sangat happy dekat Marina Cove, Lumut.... tapi tu lah bende nak jadik kan, kalau aku lebih hati2 mase junggle trekking tu maybe aku x jatuh kot.... sakit woo....

psst: nanti aku share all the fun pics k!

No comments: