Friday, January 9, 2009

kisah minggu ke-2 bulan Februari

citer 1

aku mmg terkenal di kalangan ahli keluarga dan teman sekolah pasal aku yang memang penakut dengan lipas. Jangan la tunjuk bende alah binatang tu kat aku punyer la menjerit jerit mcm kene sawan. Kisahnye mase aku sekolah rendah dulu pergilah umah auntie dekat JB, umah die dulu tu mmg banyak lipas!(skrg duduk umah lain yg lagi upgrade la). Mule2 tu aku x brape kisah sangat sbb bende binatang tu sekadar merayap2 x kacau pun hidup aku. Tapi bile satu hari tu sedang aku mandi kat bilik air, boleh tak 3,4 ekor bende alah binatang tu boleh terjatuh dari dinding n landing kat badan aku..... uisskkkkkkk.... geli geleman sbb dah rase pergerakan kaki dieorg tu kat kulit aku yang mulus ni ;) maklumlah mase tu budak lagi mandi pun manelah reti nak berkemban ke ape ke kan so mmg terang2 la aku rase bende binatang tu nampak setiap urat tubuh badan aku yang sunti dulu tu... hahahhaha.... tapi mmg betul aku kuar kosong gitu mase bende alah binatang tu jatuh kat badan aku.... menjerit2 suh auntie aku halaukan bende alah binatang tu.. Ya ampun sampai sekarang aku boleh ingat rasenye bile kulit aku berlaga dengan kaki bende alah binatang tu... huh, mcm ntah lah mcm kene cabul je kort! ekekekke... sejak itu aku mmg pangkah bende alah binatang tu! giler psycho ni! aku mmg sungguh2 geli dengan bende alah binatang tu! uiskkkk....

so nak dikaitkan dengan kisah aku ni, bende alah binatang tu aku asyik terserampak je kat aprtment umah aku since minggu ni. Memule ade kat dinding hall, aku menjerit! pastu ade kat bilik semayang, aku menjerit lagi! pastu kat bilik air, skali lagi aku menjerit! Pastu boleh pulak jumpe dekat bilik tido aku, kali ni aku menangis! merayu2 mintak siT* halaukan.... bile siT* dah halaukan die boleh lak sound kat aku 'tulah ko x tutup tingkap nak tido, lipas ni masuklah umah'! panasssssss je aku dengar!

OOOOOOOOOoooo yang die tu x tutup pintu dapur, x tutup pintu hall...x tutup tingkap bilik die xpe lak! nak sound2 aku lak! mmg lah ko jarang bukak tingkap bilik ko sbb bilik ko air cond! bilik aku kalau x bukak tingkap x ke hapak masam bau die!

tapi aku x tercakap pun ayat tu kat die... aku jadik bengang terus kuncikan diri dalam bilik! lagi teruk rupenye aku menangis! menangis kene sound pasal bende alah binatang tu! mmg stupid!



citer 2

aku cam bengang je dengan boss aku... aku tgk email pun dah senget mcm ni.






citer 3

aku terhappy bile kuar ngan budak2 ni... hurm..you all make my day la! Gya, Ennie & Ila... thanks sebab..... sebab tulah thanks sebab ajak aku kuar la.. (jadi blushing lak!)

2 comments:

...LadyInPink... said...

eh tak sangka pulak so fast action.. baru je citer lunch tadi kan hahah.. malangnnya, kalau ler terfikir nk amik gambar dgn Siti pas lunch td, confirm gambar tu awak jd kan wall paper blog ni hahaha :))

farha said...

advance la ennie!